den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge.

jaadu bönan, nu har ni serien i egna händer såattsäga rå, vad krävs för att ni ska greja detta, hela vägen till div.1-kval?
hej min kära böna! riktigt gött att slå IBF Linköping, nu äre bara att köra hela vägen! Solfjädern blir ju den svåraste matchen, slår vi dom så ligger vi jäkla bra till.

i helgen äre spelledigt efter att ha dubblat i helgen som var. ryktet säger att du ska supa. tänker du inte på din form?
ryktet stämmer rätt så bra, jag och emma ska ta oss en öl eller tio och festa till det lite. eftersom IBF-matchen var på en söndag kunde man ju inte fira då så vi tar firandet på lördag istället, haha. och formen min vän, den fixar vi till på gymmet vettu ;)

du har nu snittat 2,0 poäng per match, kan du garantera att du håller det snittet, eller rentav ökar på det?
garantera kan man ju aldrig, men än så länge har jag gjort poäng i varje match jag vart med och för mig är det väldigt viktigt med poäng. jag hoppas jag kan fortsätta så, både för laget och mig själv.

nästa match blir därmed en härlig match mot finspång, i alucuem. vad har du att säga om fimpen, rent generellt? som stad? som innebandylag? som mig?
härliga finspång ja, du vet ju vad jag har för minnen från kära fimpen, fylla ovh en massa karlar, vissa mer dumma i huvudet än andra,haha. nu för tiden slipper jag helst den orten, man vet aldrig vem man får onda blickar från när man besöker aluceum! men eftersom du är från fimpen, fimpen (haha) så är den ju helt okej. innebandylaget...ja.. det är la inte mcyket att hänga i granen, men man ska aldrig underskatta ett lag, dom har ju iaf en som kan göra mål!?

karlstad har nu i damernas elitserie lyckats klättra lite, men jag känner fortfarande att de behöver en målskytt av rang. är du inte lite sugen?
karlstad ja, min examen närmar sig ju med stormsteg.. men vet inte om jag är så sugen, orka med fysträning och sånt där? jag håller ju KFUM kärt, och hoppas ju vi går upp i div 1 :)

slutligen, vilka vinner serien och vem vinner poängligan?
nu måste jag ju ändra mitt svar från förra intervjun, jag säger att vi vinner serien, och Z får ta och vinna poängligan, hon har ju gått om mig nu ;)

tack för visat intresse, och väl mött på fredag. i tjugitreårspresent önskar jag mig din autograf.
du kan mer än gärna få dig en autograf, men jag har ju lite andra presenter med. 
på fredag blire KÖTT!

tackskanihahej!



Kommentarer
Postat av: Hagge

haha, gillart! var dock sjukt dåligt informerad om alla planer för helgen..

2010-01-26 @ 11:09:03
Postat av: perry

den där heta bilden kanske kommer upprepas på lördag? vem vem?

2010-01-26 @ 16:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0