anna hade en vän med en bil

anna har ganska många vänner med en bil. men inte heter nån av dem sofie maria persson inte. neppnepp. för ni förstår att min idol är inte bara min idol för att hon är en jävligt bra innebandyspelare, utan även för att hon tänker på miljön. och det gör man, kanske främst, genom att inte ha körkort. faktum är att jag har rätt svårt att se henne köra bil också. ungefär lika svårt som att se mig själv. och då äre, tyvärr, ganska illa.

som jag tidigare nämnt blire nog en fylla (två?) för stjärnan i helgen. imorrn vankas det nämligen middag på bacchus för närmast sörjande. dagen efter ska hon tydligen dricka vin, förresten tycks hon nu helt ha övergett bt för tre apor. en källa, som inte vill tala om vad den heter, uppgav nämligen att hon handlade på systembolaget idag. dessutom uppgav samma källa att hon troligen ska skolka från skolan imorrn för att ladda upp inför kvällen. skolan gillart inte. fansen älskart.

önskar jag hade nån rolig story kring na å berätta om, men de har jag inte. så får helt enkelt bjuda på en bild och en låt istället. heppåre.
hon är rätt kort ibland.


Kommentarer
Postat av: perry

du har la massa roliga storys om mig? ta hela indienresan, mohaha,

2010-01-28 @ 23:07:03
Postat av: Det är jag, martina.

vill du börja med gris-sms igen?

2010-01-29 @ 22:24:19
Postat av: Hagge

ser verkligen kort ut på bilden.. får för mig att hon står på tå och dessutom höjer näsan lite för att maximera ögonhöjden och därmed kunna se skärmen i så liten vinkel som möjligt (bankomaternas skärmar är inte kända för vidvinkelprestanda).. min gissning är att hon tog ut 300 kronor.

2010-02-01 @ 10:19:59
Postat av: perry

haha lägg av. jag tog ut 100:-, till tåget som jag skulle åka för att träffa DIG!

2010-02-01 @ 17:20:04
Postat av: Anonym

jaaa, gris-sms marra!!:)

2010-02-02 @ 23:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0