fch-wic, 7-6

ja, vad ska man säga. wic brukar inte förlora men det gjorde de idag. finspångsbekantingen juha kivilehto spelade nog fanimig hela matchen. enda gången jag såg honom sitta ner var när han var utvisad. för övrigt gjorde en annan finspångsbekanting, jani muntila, två mål för västerås i förlustmatchen mot pixbo.

simon kleins framspelning till 5-3 i tredje, den var rätt okej. klein är förövrigt från kallstaförorten hammarö, höhö.

nån som såg till de 1286 i publiken? de från varberg hördes ju i alla fall.

nummer 26 (vafaan gjorde han?) gjorde väl nåt han nog aldrig gjort innan, satte en armbåge i sidan på en kille. efter avblåsning dessutom. en halv sekund efter insåg han vad han hade gjort och mådde lite dåligt över det. gillart. kokocha dissade totalt och pratade om onödiga utvisningar. att 26 gör något lite fult borde väl ses som ett framsteg? eller? dessutom tror jag bara han va trött på killen då han några sekunder innan gett honom det berömda flinet när han fick frislag med sig i hörnet.

varför spekulerar man i vem som kommer drabbas av nästa utvisning?

och förresten, varför fick inte 26 frislag för knuffen framför mål?

och vem var fjanten i lila skjorta i utvisningsbåset?

har ni tänkt på hur många som skriker "hej" på läktaren under matcher, ofta samtidigt? (får mig direkt att tänka på frälsningsarmén i yrrol) ja, hej på er med.

imponerade på mig gjorde idag firma falk-olofsson. den förstnämnda från filipstad, where else? för att inte tala om magic johnsson i fch, uppvuxen i nykröppa.

tacka vet jag dam division 2 i östergötland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0