lagmanshallen tomorrow, 7.45 pm, be there...or?

äntligen ska stjärnan snöra på sig skorna och plocka fram klubban ur fodralet igen. eller just de, hon har ju inget fodral..
jaja, imorrn vankas det dm-match i den underbara (eller?) lagmanshallen i mjölby.
personligen, kanske tycker ni jag går ut hårt, tippar jag på 3+1 från #10, som för övrigt förgyllt min dag med att berätta om julklappsinköp.
du där ute som bett om att få gästblogga, hör av dig till mig på "[email protected]"...eller så skickar du ett sms.

Kommentarer
Postat av: perry

fimpen fimpen, hänger du inte med? jag har visst ett klubbfodral. nu förtioden har jag ju 3! klubbor. (okej, två av dom är rolles, jag testar mig fram ;)

2009-12-01 @ 19:41:42
URL: http://pertan.blogspot.com
Postat av: Hagge

nej det blir för stor grej om jag måste jobba för det.. det måste vara så att bloggen hör av sig och vill ha mera mångfald, annars blir pressen för stor.. skulle även vara roligt att bli lite hintad om vad man ska skriva om, för att ytterligare reducera press..



man ger henne en fin svart unihoc player curve 1,5 29 och efter 2 veckor kommer hon och gråter likt en bebis om att hon testat en wiz på träningen och den var skön att skjuta med.. sen fixar man en wiz fast med raw-blad (som alla vet är mkt bättre än wiz då det inte har den störande zorro-kupan i fronten).. då fortsätter gråten.. nu har en träning gjorts. Inga glada miner än dock.. väntar fortfarande på ett simpelt tack....

2009-12-02 @ 12:18:24
Postat av: perry

tack baby ;) jag har inte gråtit över rawklubban, den va helt okej, men jag vill ju testa en wiz ;)

2009-12-02 @ 12:48:37
URL: http://pertan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0